Hysteriaa ostoskeskuksessa

Edit: Lisäsin naapurin nappaaman kuvan

Vau, enpä ole hetkeen nähnyt yhtä onnistunutta mainoskampanjaa kuin tänään Krispy Kremen avajaisissa Seef Mallissa! Olivat lanseeranneet mainoskampanjan, jossa 25 ensimmäistä asiakasta saa syödä niin paljon donitseja kuin jaksaa. Koko food court oli täynnä ihmisiä, jotka osallistuivat yhteen ääneen lähtölaskentaan ja huusivat, kiljuivat ja vislasivat, kun ovi vihdoin avattiin. Jono ulottui kymmenien metrien päähän.

Me seurasimme tilannetta huvittuneina ja hieman ällistyneinä sivusta. Tietty niitä donitseja pitää päästä maistamaan, mutta ehkä joku toinen päivä, kun tilanne on hieman rauhoittunut…

Niin, ne 25 ensimmäistä aloittivat jonottamisen ainakin kolmea tuntia ennen avautumisaikaa. Me mietimme, että ei makeita donitseja OIKEASTI pysty syömään kovin montaa peräkanaa, ehkä kaksi tai kolme, joten jonottamisen tuntipalkka ainakin meikäläisellä jäisi aika heikoksi.

Ilmassa oli aidon urheilujuhlan tuntua. Markkinointivastaavat varmaan hieroivat käsiään tyytyväisinä yhteen. Hienosti onnistunut kampanja!

Mainokset

Yksi vastaus to “Hysteriaa ostoskeskuksessa”

  1. reppuli Says:

    Perästäpäin kuuluu, että 25 ensimmäistä saivat oikeuden ilmaisiin donitseihin ainakin puoleksi vuodeksi. Huhut kertovat, että jopa vuodeksi.

    Mutta silti…

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Google photo

Olet kommentoimassa Google -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s


%d bloggers like this: